Müşteri Memnuniyeti Politikası
Panoteknik, sunmuş olduğu ürün ve hizmetleri ile müşteri memnuniyetini sürekli arttırmayı amaçlar. Bu kapsamda müşteri memnuniyetinin izlenmesi, değerlendirilmesi ve geliştirilmesi için yapılacak çalışmaları uygular. Bununla birlikte müşteri bildirimlerinin alınması, değerlendirilmesi ve ihtiyaç duyulan tedbirlerin alınması ile ilgili sistematik faaliyetler uygular.
Panoteknik, bu yaklaşımı ile ilgili olarak aşağıdaki başlıkları Müşteri Memnuniyeti Politikası olarak belirlemiştir.
Firmamızın gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerde müşteri memnuniyetinin sağlanmasının ve sürekli artırılmasının en önemli amaç olduğunun tüm çalışanlarımızca benimsenmesi.
Müşteri memnuniyetinin tespit edilmesi için uygun metotların belirlenmesi ve uygulanması. Tespit edilen memnuniyet seviyesinin daha da arttırılması amacıyla gerçekleştirilecek çalışmaların yapılması.
Müşterilerimizin geri bildirimlerini iletmeleri amacıyla en uygun iletişim kanallarını oluşturarak; doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri an ulaştırabilmelerinin sağlanması. İletişim kanalları olarak; 0332 342 5472, bilgi@panoteknik.com.tr ve Panoteknik web sitesi iletişim sayfasını belirlemesi.
Müşteri bildirimlerinin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçları hakkında müşterilerimizin bilgilendirilmesi çalışmalarının sistematik bir şekilde gerçekleştirilmesi.
Müşteri memnuniyeti ile ilgili süreçlerimizde yürürlükteki kanun ve yönetmeliklere uygun olarak hareket edilmesi.
Müşteri geri bildirimlerini hızlı, objektif, adil, önyargısız, dikkatli, ücretsiz, gizlilik esasına dayanarak incelemek ve çözüm sunulması.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ
[formidable id=2]